aanhaalmoment
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
aanhaalmoment
wat is eingelijk het voorgeschreven aanhaalmoment van de wielmoeren bij alu velgen van de puma ?
groeten andre
groeten andre
Denk dat dat aardig overeen komt met de gewenste aanhaalmomenten. In ieder geval veel beter dan dat ze met de luchtsleutel worden vastgezetScuzz schreef:hmz.... ik doe altijd vast = vast
en er is er nog nooit 1 losgekomen (of afgebroken)
(PS. Als iemand nog een momentsleutel te koop weet voor weinig )
Dat dacht ik ook. Laatst spoorverbreders erop gezet. Paar dagen na de meeting op de Veluwe toch ff moertje voor gecheckt: toch 1 los Dus tip: na het vastdraaien van je moeren, een paar dagen later ze toch even checken voor de zekerheid Door trilling kunnen ze toch losgeraken, zeker als je ze vastdraait met bijv. alleen een kruissleutel...Scuzz schreef:hmz.... ik doe altijd vast = vast
//scuzz duikt onder bureau//gabbagirl schreef:Dat dacht ik ook. Laatst spoorverbreders erop gezet. Paar dagen na de meeting op de Veluwe toch ff moertje voor gecheckt: toch 1 los Dus tip: na het vastdraaien van je moeren, een paar dagen later ze toch even checken voor de zekerheid Door trilling kunnen ze toch losgeraken, zeker als je ze vastdraait met bijv. alleen een kruissleutel...Scuzz schreef:hmz.... ik doe altijd vast = vast
maar jij hebt ook vrouwenarmpjes
//scuzz blijft voor de zekerheid nog ff in schuilmodus zitten//
p.s. is niet lullig bedoeld he... beter vrouwenarmpjes op een vrouw als van de bodybuild gevallen (is dan weer mijn mening )
Scuzz schreef: //scuzz duikt onder bureau//
maar jij hebt ook vrouwenarmpjes
//scuzz blijft voor de zekerheid nog ff in schuilmodus zitten//
p.s. is niet lullig bedoeld he... beter vrouwenarmpjes op een vrouw als van de bodybuild gevallen (is dan weer mijn mening )
Zal ik dit maar niet aan mijn lieffie vertellen, hij heeft de moeren aangedraaid namelijk!!
Blijf dus nog maar ff zitten.
wielmoeren
Altijd een momentsleutel gebruiken bij lichtmetalen velgen. Anders bestaat de kans op vervorming, wat weer beweging in de velg veroorzaakt en dan weer losse moeren. Succes allemaal
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
85 nm???
is wel heel erg weinig mensen...
Dan vallen ze er volgens me vanzelf vanaf...
140 nm heeft Ratje mij gezegd en als je eerst gewoon met de hand aandraaid dan heb je die al ongeveer.
Ik heb gisteren toevallig mijn rechter achterwiel los gehad en die 140 nm draai je ook zonder veel moeite weer los
140 nm heeft Ratje mij gezegd en als je eerst gewoon met de hand aandraaid dan heb je die al ongeveer.
Ik heb gisteren toevallig mijn rechter achterwiel los gehad en die 140 nm draai je ook zonder veel moeite weer los
rijder sinds 29/3/2002
ssst 120 nm daar zet ik ze altijd mee vastpumamartin schreef:85 nm???
staat een paar regels hier boven