Het is inderdaad beter om als er 1 stuk is, ze gelijk beide te vervangen, zal niet lang duren voordat de andere ook vervangen moet worden.
Rond de 100.000 km. is de kans groot dat ze aan vervanging toe zijn.
Als ik jou was zou ik (als het kan) de auto ergens op de brug laten zetten om het zelf te controleren, dan ben je erzo achter.
Wij hebben dit ook met de Fiesta van onze dochter gedaan en 1 schokbreker was totaal versleten en de andere was nog iets beter maar toch beide laten vervangen (km. stand 112.000)
Ze slijten niet precies gelijk maar zolang duurt het ook alweer niet voordat de ander aan de beurt is.
Je zult zien dat het die 2 maanden nog goed zal gaan en daarna ben je aan de beurt.
En wat is 2 maanden, waarom geven ze het geen jaar?...zegt in mijn ogen ook al genoeg.
Zou de garage niet zomaar blindelings erin vertrouwen.
Als je er zelf niet bij bent, kunnen ze je van alles wijs maken toch
Ik zou het zeker verder laten onderzoeken zodat je "echt" zekerheid hebt en er zelf bij blijven
Succes
