14. Wat is het verschil tussen een Pro line Kit en een Classic line.
Een Pro line xenonkit is speciaal ontwikkeld voor auto?s van Can-bus en lampcontrole systemen. Deze kit is natuurlijk ook zeer geschikt voor auto?s zonder Can-bus. De voordelen van een pro line kit is dat de ballasten/starters vanwege zijn zeer kleine formaat makkelijk is weg te bouwen.
Een Classic line xenonkit is niet geschikt voor auto?s met Can-bus of een lampcontrole systeem. De ballasten zijn wat groter dan die van een Pro line xenonkit. Op beide kits zit 2 jaar garantie.
Pilot Pro line duo kit
Op de Pro line duo kit is elke kleur en fitting toepasbaar. De xenon kit wordt standaard geleverd met 2 Pro line ballasten, 2 xenonlampen en een duidelijke handleiding. Verder is kit uitgerust met alle benodigde aansluitmaterialen voor montage op voertuigen met en zonder CAN-bus.
Adviesprijs vanaf ? 215.-
Ik overweeg over te stappen op een pilot set, ivm storing op de radio van de huidige xenonset. Nu zie ik dat er 2 soorten xenonsets zijn van pilot.Pilot Classic line duo kit
De Classic line 12V alleen beschikbaar als duo kit en is in elke kleur en fitting verkrijgbaar. De xenon kit wordt standaard geleverd met 2 Classic line ballasten, 2 xenonlampen en een duidelijke handleiding. Verder is kit uitgerust met alle benodigde aansluitmaterialen voor montage op voertuigen zonder CAN-bus.
Adviesprijs vanaf ? 175.-
Iemand ervaring mee?
Die kleinere ballasten lijken mij een stuk handiger voor de puma, omdat je zeer weinig ruimte hebt (met name aan de passagierskant) om de ballasten goed weg te zetten.
Maar is dit het enige verschil (naast de prijs)? formaat?
dus niet hoelang ze branden etc?
Ik meen mij te herinneren dat er meer mensen de pilot set hebben, dus hopelijk kunnen jullie mij ff helpen.