ik was net met pumaatje/roel aan het mailen over zijn koplamp, omdat hij er dus ook nog een booskijker op heeft zitten. hij zegt dat hij ze er wel netjes vanaf krijgt. met wat ontvetter/thinner krijgt hij ze proper. Ik heb 't een keer gedaan en er was weinig van de lamp over...veel krassen en dikke lagen klodders kit nog op de lamp. Maar ja..wij hadden toen mss wat te veel kit gebruikt. John was bang dat de booskijkers er vanaf zouden waaien
topic ff geplitst
Booskijkers van lamp verwijderen?
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
gabbagirl schreef:ik was net met pumaatje/roel aan het mailen over zijn koplamp, omdat hij er dus ook nog een booskijker op heeft zitten. hij zegt dat hij ze er wel netjes vanaf krijgt. met wat ontvetter/thinner krijgt hij ze proper. Ik heb 't een keer gedaan en er was weinig van de lamp over...veel krassen en dikke lagen klodders kit nog op de lamp. Maar ja..wij hadden toen mss wat te veel kit gebruikt. John was bang dat de booskijkers er vanaf zouden waaien
topic ff geplitst
NOOIT MET THINNER AAN DE KOPLAMPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
Het kan, maar 't is verdraaid lastig. Op de lampkappen die eerst op mijn auto zaten hebben ze ook gezeten, net of het bovenste laagje van het kunststof af is, 't ziet er een beetje verweerd uit. Ik heb om die reden een ander setje lampen op de kop getikt..
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R
Huidige auto: '05 Volvo V70 R