Opkrikken Ford Puma
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Opkrikken Ford Puma
Ik heb via eBay Duitsland 4 velgen met winterbanden gekocht zodat mijn Pumaatje veilig de winter doorkomt.
Aangezien ik geen Puma handleiding heb en de sideskirts m.i de normale krik voorgang blokkeren vraag ik mij af waar ik de garagekrik moet plaatsen om mijn Puma op verantwoorde manier omhoog te krijgen
Uploaded with ImageShack.us
-
- Puma Senior
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
- Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Re: Opkrikken Ford Puma
Waarom niet even naar de garage rijden, op de brug.
En gelijk laten uitlijnen.
Ziet er goed uit tom, eigenlijk niet je hierop zomerbanden leggen, en dan op de originele velgen de winterbanden.
En gelijk laten uitlijnen.
Ziet er goed uit tom, eigenlijk niet je hierop zomerbanden leggen, en dan op de originele velgen de winterbanden.
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options
-
- Puma Senior
- Berichten: 149
- Lid geworden op: di 18 jul 2006, 5:47 pm
- Locatie: Zjwame (Swalmen)
- Contacteer:
Re: Opkrikken Ford Puma
Tom, ook ik heb skirts waardoor ik met garagekrik niet onder auto kom.
Ik heb in mijn auto 2 houten wigvormige planken liggen (nadat ik lekke band had, en er met krik niet onder kwam ).
Planken voor de auto neerleggen, auto erop rijden en je komt er met krik onder.
Ik heb in mijn auto 2 houten wigvormige planken liggen (nadat ik lekke band had, en er met krik niet onder kwam ).
Planken voor de auto neerleggen, auto erop rijden en je komt er met krik onder.
Laot gaon dae wage!
De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.
De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.
Re: Opkrikken Ford Puma
In principe kun je elke chassisbalk wel bijna pakken hoor. Blokje hout er tussen en gaan. Zolang als je maar niet op de bodemplaat steunt.. Wat ik soms nog wel eens doe bij andere auto's is hem op het ophangpunt van de draagarmen/subframe aan de carroserie te zetten..
Re: Opkrikken Ford Puma
Heren, wederom bedankt voor de tips. Uiteindelijk was de tip van Sjoerd102 de oplossing voor het probleem.
Ondanks een langzaam leeg lopende krik (olie gevuld), twee dikke planken en de ervaringen opgedaan bij de bandenwissel wedstrijd in Mendig
is het gelukt mijn Puma te voorzien van velgen en nieuwe rubbers.
Het zijn overigens KLEBER QUADRAXER Vier seizoen banden voorzien van M&S en kristal logo, volgens de testen een prima band voor alle seizoenen.
Na een proefrit heb ik het gevoel dat ze stuk comfortabeler zijn dan mijn vorige banden enkel het afrol geluid is iets meer, maar dat is inherent aan een vier seizoenen band.
Ik overweeg mijn originele in goede staat zijnde turbine velgen met banden te verkopen voor een zachte prijs.
Ondanks een langzaam leeg lopende krik (olie gevuld), twee dikke planken en de ervaringen opgedaan bij de bandenwissel wedstrijd in Mendig
is het gelukt mijn Puma te voorzien van velgen en nieuwe rubbers.
Het zijn overigens KLEBER QUADRAXER Vier seizoen banden voorzien van M&S en kristal logo, volgens de testen een prima band voor alle seizoenen.
Na een proefrit heb ik het gevoel dat ze stuk comfortabeler zijn dan mijn vorige banden enkel het afrol geluid is iets meer, maar dat is inherent aan een vier seizoenen band.
Ik overweeg mijn originele in goede staat zijnde turbine velgen met banden te verkopen voor een zachte prijs.
-
- Puma Lover
- Berichten: 805
- Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Locatie: Wijnandsrade
- Contacteer:
Re: Opkrikken Ford Puma
Zo zie je maar weer waar een heerlijk Pumadrivers weekend al niet allemaal goed voor is.amstaff schreef:
Ondanks een langzaam leeg lopende krik (olie gevuld), twee dikke planken en de ervaringen opgedaan bij de bandenwissel wedstrijd in Mendig
i
rijder sinds 29/3/2002