audio
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
audio
mijn puma heeft nu 4 boxen.
2 in de deuren en 2 achter in t zijpaneel..
nu wil ik beter geluid in de auto maarrrrrrr,
het is nu niet echt een box vriendelijke hoedenplank.
hoe hebben jullie het gedaan.
bij andere versie van de puma zie je wel eens een 2 boxen achter in t zij paneel.
zit daar evt ruimte voor een goede box.
2 in de deuren en 2 achter in t zijpaneel..
nu wil ik beter geluid in de auto maarrrrrrr,
het is nu niet echt een box vriendelijke hoedenplank.
hoe hebben jullie het gedaan.
bij andere versie van de puma zie je wel eens een 2 boxen achter in t zij paneel.
zit daar evt ruimte voor een goede box.
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
Bij de dealer hadden ze me wijsgemaakt dat een Puma zonder achterspeakers werd geleverd. Dus loze speakerruimte maar wel voorbereid.
Kweetniet of het verhaal eigenlijk wel klopt. Er zit ook geen airco op mijn puma en ook geen voorruitverwarming. Ik weet niet of de eerste eigenaar bewust opties heeft weggelaten.
Pas geleden kwam ik erachter dat de vorige eigenaar draden naar achter had doorgetrokken voor speakers in de hoedenplank. De dealer zal wel een hoedenplank erin hebben gezet zonder speakergaten...
Op zich geven twee speakers wel genoeg geluid voor een puma. De binnenruimte is geen balzaal
Kweetniet of het verhaal eigenlijk wel klopt. Er zit ook geen airco op mijn puma en ook geen voorruitverwarming. Ik weet niet of de eerste eigenaar bewust opties heeft weggelaten.
Pas geleden kwam ik erachter dat de vorige eigenaar draden naar achter had doorgetrokken voor speakers in de hoedenplank. De dealer zal wel een hoedenplank erin hebben gezet zonder speakergaten...
Op zich geven twee speakers wel genoeg geluid voor een puma. De binnenruimte is geen balzaal
-
- Puma Administrator
-
- Puma Administrator