Vergeet het niet te filmenIceman schreef:Altijd al gevonden dat het standaard toetertje van de Puma een tikkie te weinig intimiderd was.
Net aangeschaft: een 104dB dubbele luchthoorn waar je de APK keuring dus absoluut nevernooitniet mee door komt en waar ik dus met een aparte knop onder mijn dashboard voor zal ga plaatsen.
De volgende k..-racefietser of e-bikende bejaarde die na mijn vriendelijke zachte piepje om aandacht en ruimte toch opzettelijk en hindelijk midden op de weg blijft fietsen staat straks een onprettige verrassing te wachten.
Ga 'm morgen even testen ...
Luchthoorn
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
-
- Puma Senior
- Contacteer:
Luchthoorn
gesplitst uit nieuwste aanwinst topic. gr. admin
Laot gaon dae wage!
De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.
De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
-
- Puma Administrator
Re: Wat is je nieuwste aanwinst?
Iceman schreef:Altijd al gevonden dat het standaard toetertje van de Puma een tikkie te weinig intimiderd was.
Net aangeschaft: een 104dB dubbele luchthoorn waar je de APK keuring dus absoluut nevernooitniet mee door komt en waar ik dus met een aparte knop onder mijn dashboard voor zal ga plaatsen.
De volgende k..-racefietser of e-bikende bejaarde die na mijn vriendelijke zachte piepje om aandacht en ruimte toch opzettelijk en hindelijk midden op de weg blijft fietsen staat straks een onprettige verrassing te wachten.
Ik krijg binnenkort een T-Ford toeter van een collega van mij... Testen is dan idd een verplichting
Webmaster Pumadrivers
-
- Puma Senior
- Contacteer:
Ik baal er dus nu stevig van dat mijn pappie toerfietser is, en ik (mits het een officiele wedstrijd is) wielergek ben.Iceman schreef:Altijd al gevonden dat het standaard toetertje van de Puma een tikkie te weinig intimiderd was.
Kunnen we een dealtje sluiten
Ik zoek een leuke klim op (en film!!!), waar jij mag gaan toeteren
Laot gaon dae wage!
waarom mag deze niet?Iceman schreef:Altijd al gevonden dat het standaard toetertje van de Puma een tikkie te weinig intimiderd was.
heeft deze meerdere tonen?
2 hoorns die tegelijk toeteren en dus geen verschillend geluid maakt en geen melodie mag gewoon
de t-ford hoorn mag dus niet is meer tonig
Nieuwe luchthoorn
haha...nice iceman...'
ik wil ook nog een keer zo'n meertonige hoorn installeren, maar moet nog een geheel chromen uitvoering vinden van het geluid dat ik wil. vind die rode versies lelijk voor onder mijn hood
maarruu...
leuke filmpjes mag je plaatsen in het juiste subforum daarvoor....kijk er naar uit!
ik wil ook nog een keer zo'n meertonige hoorn installeren, maar moet nog een geheel chromen uitvoering vinden van het geluid dat ik wil. vind die rode versies lelijk voor onder mijn hood
maarruu...
leuke filmpjes mag je plaatsen in het juiste subforum daarvoor....kijk er naar uit!
@ Robert
Gaat niet om het geluid (inderdaad twee tonen tegelijk) maar om 't aantal dB ... is naar ik heb begrepen te hard.
@ Algemeen.
De hoorn werkt en maakt een ongelooflijke klere herrie.
Ik heb een proto montage beugel van karton gemaakt voor die dingen (een cm of 10 achter de linker koplamp zit een plaat met vier gaten waar ik die beugel op kan bevestigen) en uitgetekend in AutoCad om 'm in 2 mm RVS te laten laseren.
Zal ik er een paar extra laten laseren (kosten voor materiaal worden tussen 5 en 10 Euro per stuk) ???
Gaat niet om het geluid (inderdaad twee tonen tegelijk) maar om 't aantal dB ... is naar ik heb begrepen te hard.
@ Algemeen.
De hoorn werkt en maakt een ongelooflijke klere herrie.
Ik heb een proto montage beugel van karton gemaakt voor die dingen (een cm of 10 achter de linker koplamp zit een plaat met vier gaten waar ik die beugel op kan bevestigen) en uitgetekend in AutoCad om 'm in 2 mm RVS te laten laseren.
Zal ik er een paar extra laten laseren (kosten voor materiaal worden tussen 5 en 10 Euro per stuk) ???
staat nergens het aantal db voor een claxon/hoorn in het grote apk boek
Heb even zitten googlen ...
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=70&t=20721" onclick="window.open(this.href);return false;
Geluidssterkte zou max 104dB moeten mogen zijn ...
Gr.
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=70&t=20721" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr.
@ Forumbaasje
Zal hier een aparte topic van maken onder projecten of zo.
Zal hier een aparte topic van maken onder projecten of zo.
ik splits dit wel ff dan voor je
gr. forumbazinnetje
edit: done!
gr. forumbazinnetje
edit: done!
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
moet de titel dan ook niet aangepast worden..
'toetertje' of zoiets
'toetertje' of zoiets
rijder sinds 29/3/2002
-
- Puma Senior
- Contacteer:
Re: Luchthoorn
Als je niet naar het weekend in Snelrewaard komt, kun je wellicht zaterdag je hoorn testen.
http://www.limburgsmooiste.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.limburgsmooiste.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laot gaon dae wage!
neem niet aan dat ze bij de apk een db meter gaan gebruiken om te kijken of je toeter niet te hard gaatIceman schreef:Heb even zitten googlen ...
Gr.