Achterruitverwarming doet het niet/nauwelijks!
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Achterruitverwarming doet het niet/nauwelijks!
Zoals al hierboven reeds staat vermeld.....doet mijn achterruitverwaming het niet tot nauwelijks..... h??l vervelend natuurlijk als je niet meer achteruit (door je achterruit ) kan kijken ...
Iemand tips, ervaring etc voor mij ??
Iemand tips, ervaring etc voor mij ??
OTTO schreef:ff met een schuurpapiertje langs de palletjes in het kofferdeksel en de aansluiting in de kofferbak gaan. Kan zijn dat die gecorrodeert zijn en dus geen contact meer maken.
idd, Iwan heeft net gekeken....moet nieuwe stekker morgen bij de dealer gaan bestellen.... en als ie het dan NOG niet doet...... OOK nog een nieuwe achterruit!R.A.T. RACING schreef: vervangen is vaak beter omdat deze vaak verbrand is van binnen door het slechte contact
UPDATE: Na schuren van palletjes, nieuwe zekering, EN nieuwe achterruit....deed ie het anno 2009 nog steeds niet
Zojuist maar naar de dure Forddealer geweest (waren nog wat ander "onduidelijkheden" rondom de Puma ) .... bleek dat de kabeltjes niet goed aan de nieuwe zekering waren aangesloten (1,2+4 ipv 1,2+3)
.... hoe dan ook........ HIJ DOET UT
Zojuist maar naar de dure Forddealer geweest (waren nog wat ander "onduidelijkheden" rondom de Puma ) .... bleek dat de kabeltjes niet goed aan de nieuwe zekering waren aangesloten (1,2+4 ipv 1,2+3)
.... hoe dan ook........ HIJ DOET UT