Bandenmerken
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
OOOOOOOOOOOOOOWWWWWW NNNNNNOOOOOOOOOOWWWW, toch geen uni's onder je Pumie... "The raintire" zeggen ze dan, ik heb nog nooit banden gezien die zo hard schuiven als 't regent. En euh, ze zijn versleten voor je 't weet. In de garage waar ik werk verkopen we die ook. Bij het monteren merk je 't al, een zeer zwakke flank, vrij hard rubber dat dus toch als sneeuw voor de zon verdwijnt...
Voor mij is er maar ??n merk voor straatgebuik: Michelin!
'k Heb net nieuw schoeisel voor m'n racepuma gekocht in Engeland, Toyo R888. Als het zondag in Assen goed weer is ga 'k ze al eens testen, als 't regent zijn het straatbandjes van Fulda en Bridgestone. Daar heb ik nog niet mee op circuit gereden, afwachten dus...
'k Heb net nieuw schoeisel voor m'n racepuma gekocht in Engeland, Toyo R888. Als het zondag in Assen goed weer is ga 'k ze al eens testen, als 't regent zijn het straatbandjes van Fulda en Bridgestone. Daar heb ik nog niet mee op circuit gereden, afwachten dus...
Mis R.A.T., de Toyo 's hebben tot mijn grote verbazing een DOT goedkeuring. In Belgi? volstaat dat om op straat te mogen rijden. Al raad ik het niet aan, ik denk dat ze bij regenweer niet echt de grip bieden die je nodig hebt. Een circuitband moet je ook op temperatuur kunnen houden h?, dat is op straat ook al niet haalbaar...
En euh, via de site van Camskill besteld, 195/50/R15 voor 74 euro/stuk zonder verzendingskosten!
En euh, via de site van Camskill besteld, 195/50/R15 voor 74 euro/stuk zonder verzendingskosten!
Laatst gewijzigd door WB Motorsport op ma 23 mar 2009, 9:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
nou martin heeft ze er anders ook onder liggen en die heeft goede ervaringen ermee, en ik tot nu toe ook. En ik ken nog anderen... dusss...WB Motorsport schreef:OOOOOOOOOOOOOOWWWWWW NNNNNNOOOOOOOOOOWWWW, toch geen uni's onder je Pumie... "The raintire" zeggen ze dan, ik heb nog nooit banden gezien die zo hard schuiven als 't regent. En euh, ze zijn versleten voor je 't weet. In de garage waar ik werk verkopen we die ook. Bij het monteren merk je 't al, een zeer zwakke flank, vrij hard rubber dat dus toch als sneeuw voor de zon verdwijnt...
Dan zijn jullie rustige en voorbeeldige bestuurders, mag ik dan wel besluiten Ik heb er zelf niet zo 'n geweldige ervaring mee en voor onze klanten probeer ik toch ook steeds iets anders voor te stellen. Een redelijk goedkope en toch goeie band is Kleber, dat is zo wat de goedkopere Michelin. Ze worden in de zelfde fabriek gemaakt en hebben hetzelfde karkas. Onder de Puma van mijn broer liggen nu Goodyear banden, daar is hij ook tevreden over.
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
WB Motorsport schreef:OOOOOOOOOOOOOOWWWWWW NNNNNNOOOOOOOOOOWWWW, toch geen uni's onder je Pumie... "The raintire" zeggen ze dan, ik heb nog nooit banden gezien die zo hard schuiven als 't regent. En euh, ze zijn versleten voor je 't weet. In de garage waar ik werk verkopen we die ook. Bij het monteren merk je 't al, een zeer zwakke flank, vrij hard rubber dat dus toch als sneeuw voor de zon verdwijnt...
Voor mij niet te herkennen WB...
Ik kan niet zeggen dat altijd rustig rij
En ben zeer tevreden over de Uniroyal rainsport 2..
Ik heb zeer slechte ervaring met Michelin Exelero.. Had ik onder mijn zilvere
Op droge weg, Nordschleife mn, vrijwel constant gierende bandjes.. zoekend naar grip en ik ben er van overtuigd dat dit ook de oorzaak van mijn ongeluk geweest is. op nat wegdek onvoldoende grip.
Ik rij ook geen circuit meer en heb met de Uniroyals niet op een circuit gereden.
Voor de Michelins had ik Fulda Carat Extremo daar heb ik wel 20 rondes mee op de ring gereden en die hadden echt super grip.
Zelfs tijdens normaal gebruik merkte ik het verschil met de Michelins.
En ik vind het gevoel dat ik heb met de Unriroyal rainsport 2 ook.
rijder sinds 29/3/2002