antenne afgebroken (snik snik) :(
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
antenne afgebroken (snik snik) :(
gezien ik in het fijne zuiden woon.... en ik haast had met de sneeuw maandag... heb ik per ongeluk mijn antenne afgebroken...
mijn vraag is nu... zit de schroef in de antenne? of in de auto? of bijde? of moet ik nu een compleet nieuwe antenne?
plzz help me want mijn radio is nu echt sucks...
mijn vraag is nu... zit de schroef in de antenne? of in de auto? of bijde? of moet ik nu een compleet nieuwe antenne?
plzz help me want mijn radio is nu echt sucks...
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
-
- Puma Lover
- Contacteer:
kan natuurlijk ook maar de goedkoopste manier is de eerste...Otto schreef:Niet doen, gewoon simpel langs de dealer gaan en een nieuw setje kopen. Kost iets van 25 euro: nieuw voetje en een nieuwe spriet. Het voetje kan je losmaken door achter het daklampje een moertje los te draaien.
rijder sinds 29/3/2002
haha..dat had ik toen een keer toen ik haast had met auto wassen..kloenk..weg antennetje
Ik moest echt een nieuw voetje, omdat het draad van het voetje ook was afgebroken. Zo een nieuw opgezet.. Volgens mij nog van dEvil gekregen toen!
En andere antenne of course Op ebay staan een hoop varianten..of via rijsbergen bestellen ofzo.
Ik moest echt een nieuw voetje, omdat het draad van het voetje ook was afgebroken. Zo een nieuw opgezet.. Volgens mij nog van dEvil gekregen toen!
En andere antenne of course Op ebay staan een hoop varianten..of via rijsbergen bestellen ofzo.
hmmz ja maar ebay heb ik nog nooit gekocht... dus ik denk dat ik het of via de dealer doe...gabbagirl schreef:haha..dat had ik toen een keer toen ik haast had met auto wassen..kloenk..weg antennetje
thnx voor het advies... enne het was eigenlijk gewoon super stom van me...
-
- Puma Lover
- Contacteer:
alle puma's zijn het zelfde en de antenne van Halfords past.... zat eerst op mijn zilvere uit 99 en nu op de blauwe uit 2002...Iceman schreef:Zat ff Martin z'n beschrijving te lezen.
Bij mijn 1999 Puma zit de schroefdraad aan de voet (het deel op 't dak van je wagen) ... dit draai je in je antenne.
Als de schroefdraad is afgebroken kom je er dus niet met een antenne van de Halfords.
het is alweer van mei gelden dat ik de laatste keer de antenne eraf geschroefd heb...
bij de antennes zit altijd een verloopstukje dus, uitboren, schroefdraad draaien en de nieuwe erop draaien.
Wiel heeft dit vorig jaar bij de puma van Pascal gedaan dus......
rijder sinds 29/3/2002
Dat bedoelt martin toch ook??Iceman schreef:Zat ff Martin z'n beschrijving te lezen.
Bij mijn 1999 Puma zit de schroefdraad aan de voet (het deel op 't dak van je wagen) ... dit draai je in je antenne.
Als de schroefdraad is afgebroken kom je er dus niet met een antenne van de Halfords.
Dat stuk breekt dan idd af en zit in je afgebroken antenne. Maar dat stukkie wat er dan nog zit in je voetje, dat kun je uitboren en nieuw draad erin draaien en voila
-
- Puma Newbie
uhm.... nou daar komt het dan... de vraag... hou je vast...koimasterwiel schreef:NIET HELLE ....VOOR BOREN EN TAPPEN ....WIEL BELLE
zou jij dat kunnen wiel?
@ de rest.. vanmiddag naar de ford dealer geweest om half 1 en ja tis echt waar de onderhoud en service balie was DICHT :S dus ik vragen aan een verkooptjap... die vervolgens mij vertelde dat ze alleen door de weeks daar staan.... feitelijk verteld hij mij dat ze geen extra geld meer hoeven te verdiene....
maargoed...
maandag bellen voor info...
-
- Puma Lover
- Contacteer: