Verschil in spoorverbreders voor & achter
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
-
- Puma Newbie
- Contacteer:
Verschil in spoorverbreders voor & achter
Ik heb 17" velgen liggen met een andere et-waarde dan dat de Puma heeft. Deze komen onder een Focus vandaan, als ik achter 10 mm per wiel komen ze mooi in de wielkasten en lopen ze nergens tegen aan. Alleen als ik dat voor doe (met 10 mm per wiel) lopen ze tegen de stoffen binnenschermen aan, ik zit te denken om 15 mm per wiel te plaatsen. Zou iemand dit afraden, of juist andere ideeen hebben hierover. Ik hoor het graag.
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
-
- Puma Newbie
- Contacteer:
Nou Remco volgens mij had ik je dit al eens verteld... maar goed nu op het forum dan maar
Ik zal het misschien mis hebben, maar ik doe altijd achter het spoor breder maken, omdat je dan meer en scherper de bocht kan insturen. Voor mij werkte het, maar doe ik "voor" alleen verbreden bv 20mm dan vind ik het niet lekker rijden, want het voelt dan echt of de achterkant als een aanhanger achter je aan komt.
Weet niet of je wat aan het verhaaltje hebt, maar het staat er iig op
succes Remco
Ik zal het misschien mis hebben, maar ik doe altijd achter het spoor breder maken, omdat je dan meer en scherper de bocht kan insturen. Voor mij werkte het, maar doe ik "voor" alleen verbreden bv 20mm dan vind ik het niet lekker rijden, want het voelt dan echt of de achterkant als een aanhanger achter je aan komt.
Weet niet of je wat aan het verhaaltje hebt, maar het staat er iig op
succes Remco
Willard a.k.a Pumagic