ramen tinten
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
ramen tinten
ik wil mn ramen tinten
zo donker mogenlijk.....vind da erg gaaf.
nu zie ik af en toe mensen op t internet die dat ook hebben met een certificaat.
hoe kom je aan zo een certificaat......
en is dat voldoende om de politie te overtuigen
volgens de wet mag je niet te donker.....wat is t nut dan van een certificaat
zo donker mogenlijk.....vind da erg gaaf.
nu zie ik af en toe mensen op t internet die dat ook hebben met een certificaat.
hoe kom je aan zo een certificaat......
en is dat voldoende om de politie te overtuigen
volgens de wet mag je niet te donker.....wat is t nut dan van een certificaat
achter ruiten mogen zo donker als je maar wilt alleen de voorruit en de ramen van de deuren zitten aan een limiet achterruitje aan de zijkant mag ook helemaal dicht zijn
certifikaat kijkt leuk maar wil niets zeggen voor de politie die meten toch na(altijd laten meten niet zomaar eraf trekken als dat gevraagt word) voor de apk is het aan de keurmeester die bepaald of hij vind dat er voldoende zicht naar buiten is staan geen waarden voor
certifikaat kijkt leuk maar wil niets zeggen voor de politie die meten toch na(altijd laten meten niet zomaar eraf trekken als dat gevraagt word) voor de apk is het aan de keurmeester die bepaald of hij vind dat er voldoende zicht naar buiten is staan geen waarden voor
Ik denk misschien de uren die ze ervoor rekenene..denk dat lonen in nederland iets hoger liggen?belasting ofiets..?waardoor de folie ook duurder word(zeggen ze)Jacco schreef:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen waar dit prijsverschil vandaan komt?
Ken je tint-bedrijven die je me kunt aanbevelen?
Waar moet ik op letten als ik een tint-bedrijf selecteer?
BVD
En voor de rest geen idee..?:D
ist al gebeurd?
Nou daarvoor wil ik ook nog wel naar Belgi? rijden!Jacco schreef: Wil ook graag m'n ramen laten tinten, maar wil natuurlijk wel dat 't fatsoenlijk en professioneel gebeurt.
Ik heb al een offerte gekregen van GC Glastint & Cardesign (??n van de kortingsbedrijven in Belgi?). Zij doen 't voor ?200 terwijl je hier in NL al snel 't dubbele kwijt bent voor 't zelfde?!?!
Laat even weten wat je ervaringen zijn, als je het hebt laten doen.
Vind da wel sjiek staan, de achterzijraampjes en het achterraam. En de folie die Angelo op zijn voorzijramen heeft vind ik ook eerrrug sjiek...dat overloopt in zilver zeg maarR.A.T. RACING schreef:willen jullie niet gezien worden in een puma? voor een golfje snap ik dat
Voordeel van folie achter en zijachter (vind Johnnie wel prettig) is ook dat de politie achter je nie kan zien of je een gordel draagt...
)
oh oh oh, jij als advocate zou toch moeten weten dat je volgens de wet (en voor je veiligheid) de gordel moet dragen! (he eindelijk die smiley met vingertje kunnen gebruiken)gabbagirl schreef: Voordeel van folie achter en zijachter (vind Johnnie wel prettig) is ook dat de politie achter je nie kan zien of je een gordel draagt...
-
- Puma Administrator