Binnenkort wordt onze Puma voorzien van nieuwe ophangrubbers van Powerflex. Ik heb er goede dingen over gelezen en omdat de Puma toch verlaagd wordt leek het me een goed plan om meteen ook maar de ophangrubbers te laten vervangen (de boel ligt dan toch al los ).
Heeft iemand ervaring met Powerflex ophangrubbers of bijv. ophangrubbers laten vernieuwen? Zo ja, hoe groot was het verschil in wegligging?
Iemand ervaring met Powerflex ophangrubbers?
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Re: Iemand ervaring met Powerflex ophangrubbers?
Zoals ge al hebt kunnen lezen op pumapeople liggen ze momenteel klaar (de hele set)...in de komende weken zal ik wel iets kunnen vertellen...alhoewel mijn achterste schokdempers ook vervangen worden (en dat zowieso al een heel verschil geeft in wegligging).Hansie schreef:Binnenkort wordt onze Puma voorzien van nieuwe ophangrubbers van Powerflex. Ik heb er goede dingen over gelezen en omdat de Puma toch verlaagd wordt leek het me een goed plan om meteen ook maar de ophangrubbers te laten vervangen (de boel ligt dan toch al los ).
Heeft iemand ervaring met Powerflex ophangrubbers of bijv. ophangrubbers laten vernieuwen? Zo ja, hoe groot was het verschil in wegligging?
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
Hansie schreef:Bij ons zitten ze er inmiddels al op en het verschil is groot.
De Puma ligt als een blok op de weg, lekker strak in de bochies
Ik heb de powerflex ophangrubbers tijdens de Essen motorshow bij ford Richter motorsport gekocht.
Mede door jouw enthousiaste reactie.........waarvoor dank Hans
Worden in het voorjaar gemonteerd, meteen met de grote beurt, apk en het vervangen van de distributie riem.
rijder sinds 29/3/2002
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer: