voorruit vervangen
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
-
- Puma Senior
- Contacteer:
voorruit vervangen
Moet bij mijn zilveren puma de voorruit laten vervangener zitten bij de binnenspiegel links en rechts een scheur van ongeveer 4 cm, dus moet worden vervangen.
Dit kost bij Carglass ?580,- maar mij ?65,- euro eigen risico.
Oja is een met verwarming.
Dit kost bij Carglass ?580,- maar mij ?65,- euro eigen risico.
Oja is een met verwarming.
-
- Puma Senior
- Contacteer:
Ruit vervangen, en is exact dezelfde leverancier als die wat er inzat.
Ze hebben twee ruiten met of zonder verwarming.
Dit betekend dat autoruitdirect de zaak flest voor zo'n ?700.-
Zo kunnen ze idd het eigen risico voor hun deel pakken en dan nog ruim ?600,- in hun zak stoppen.
Geen wonder dat de verzekeringen zo duur zijn, dergelijke bedrijven moesten uitgesloten worden door hun.
Ze hebben twee ruiten met of zonder verwarming.
Dit betekend dat autoruitdirect de zaak flest voor zo'n ?700.-
Zo kunnen ze idd het eigen risico voor hun deel pakken en dan nog ruim ?600,- in hun zak stoppen.
Geen wonder dat de verzekeringen zo duur zijn, dergelijke bedrijven moesten uitgesloten worden door hun.
mensen ik weet niet waar jullie gaan voor je ruiten... ma ik krijg via mijn spuiter een getinte + verwarmde voorruit voor 310 euries... kan aan mij ligge maar volgens mij moete jullie toch echt eens verder kijken dan jullie neus lang is.. krijg ook een neiuwe achterruit omdat een paar draadjes van de verwarming kapot zijn voor 180 euries
grtz
sjakkes
grtz
sjakkes
Nouja, dat bepalen WIJ niet, maar "onze" verzekering....en die vond 1331 een "acceptabele prijs voor een Pumavoorruit ! Maar 1000eurootjes verschil is wel veel zegpuma sjakkes schreef:mensen ik weet niet waar jullie gaan voor je ruiten... ma ik krijg via mijn spuiter een getinte + verwarmde voorruit voor 310 euries... kan aan mij ligge maar volgens mij moete jullie toch echt eens verder kijken dan jullie neus lang is.. krijg ook een neiuwe achterruit omdat een paar draadjes van de verwarming kapot zijn voor 180 euries
grtz
sjakkes