het regent het regent de voetjes worden nat
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Bij 'mijn' garage hebben ze dus gewoon de tuinslang erop gericht en me verteld dat het aan de deurruber lag. Dus nieuwe deurrubber erin, maar kan me niet voorstellen dat er zoveel regen doorheen gaat dat zelf de bovenkant van de bekleding bij het dashboardkastje helemaal nat is Dus deze week ofzo als ik even tijd heb, naar de Fordgarage en hopen dat ze me kunnen vertellen waar dat water dan vandaan komt. Word er een beetje tureluur van.
Had er eerst kranten op liggen maar wat een smeerzooi wordt dat, heb nu de mat eruit gehaald voor te drogen (echte Puma-mat, dus zorgen dat ie weer netjes wordt) Maar zal je tip opvolgen en er handdoeken ingooien. En natuurlijk even langs de garage.gabbagirl schreef:Verwarming op hoogste stand tijdens het rijden helpt ook hoor...en handdoekies erop!
Heb ervaring
Dees schreef:
Had er eerst kranten op liggen maar wat een smeerzooi wordt dat, heb nu de mat eruit gehaald voor te drogen (echte Puma-mat, dus zorgen dat ie weer netjes wordt) Maar zal je tip opvolgen en er handdoeken ingooien. En natuurlijk even langs de garage.
Die matten neem ik ook telkens (hoop dat het nu een keertje over is nl.) dan mee naar boven en leg ze onder de verwarming.
In de auto haal ik de bekleding rechts los en leg daar handdoeken in en dan natuurlijk verwarming op standje hoog. Links leg ik de handdoeken tussen de isolatie laag en de bekleding, want daar moet je nl. wel nog bij de pedalen kunnen komen met rijden. Elke dag ff de handdoekies vervangen, heb gelukkig een berg oude handdoeken en dan na een paar daagjes is het droog. De handdoeken nemen nl. het water op uit de isolatie en de bekleding.
Had wel laatst dat de handdoeken vastgevroren waren haha... Trek je van die vierkante keiharde lappen uit je Pummie Het was wel sneller droog hihi.
Heb het gelukkig alleen aan de rechterkant. Maar inderdaad ook bevroren kranten Heb er nu een flinke handdoek in gelegd. Hopelijk snel droog. Vandaag bij de garage geweest, maar reparatie zou pas volgende week of week erna kunnen plaatsvinden, eigenaar lag int ziekenhuis. Maar heb wel gezegd dat ze me dan meteen alles moeten nakijken, ook aandrijfas (ivm trillen) en handremkabels (apk afgekeurd). Als de lekkage dan opgelost is, kan ik eindelijk beginnen aan 'project Puma'
Was het dan blijkbaar de goden verzoeken om hier op het forum over te praten. het regent hier dus ik dacht laat ik voor de zekerheid toch ff een en ander checken. Nou links is het weer zeikiezeikie en rechts een beetje...*zucht* :huil:
Ik word hier erg moe van. Vanavond dus maar weer de handdoekies van stal halen en eens goed alle draden langslopen. maar de neondraden zitten nog goed dichtgekit, net als de alarmdraad/cruise control draad. dat heeft Robert laatst helemaal opnieuw dichtgekit...aarggghhh.... Voorruit zit ook goed vast. Denk dat de schadehersteller maar moet gaan zoeken. Ik word hier heel droevig van.....zou fijn zijn als er eens een jaartje niets kapot ging aan die Puma en alles het gewoon deed
Ik word hier erg moe van. Vanavond dus maar weer de handdoekies van stal halen en eens goed alle draden langslopen. maar de neondraden zitten nog goed dichtgekit, net als de alarmdraad/cruise control draad. dat heeft Robert laatst helemaal opnieuw dichtgekit...aarggghhh.... Voorruit zit ook goed vast. Denk dat de schadehersteller maar moet gaan zoeken. Ik word hier heel droevig van.....zou fijn zijn als er eens een jaartje niets kapot ging aan die Puma en alles het gewoon deed
Vervelend man...houdt bij jou ook niet op h?
Maaruh wat betreft de airco. Mij is verteld om de airco met dit weer juist ook regelmatig aan te zetten om verstoppingen te voorkomen. Je kunt dan gewoon je verwarming op warm zetten, het enige verschil met airco aan/uit is dan dat de lucht droger is. Dus ik rij zeker eens per week met de airco aan, om verstoppingen en de bijkomende lekkages te voorkomen.
Maaruh wat betreft de airco. Mij is verteld om de airco met dit weer juist ook regelmatig aan te zetten om verstoppingen te voorkomen. Je kunt dan gewoon je verwarming op warm zetten, het enige verschil met airco aan/uit is dan dat de lucht droger is. Dus ik rij zeker eens per week met de airco aan, om verstoppingen en de bijkomende lekkages te voorkomen.
Otto schreef:@ Gabbagirl: weet je zeker dat het niet de kitranden van de carrosserie zijn? Je komt er rot bij, maar kijk even bij de overgang tussen schutbord en ruitenwisserbak. Als de kit daar gescheurd is, krijg je zeker een aquarium.
Dat had Hansie toen voor mij nagekeken en dat was nog ok... Airco is het niet. Als die lekt trouwens is het geen water wat je in je auto krijgt; die vloeistof van de airco wordt dik en drapperig buiten de airco... En nope nie aangehad...
thnx Dees voor je
Ga er straks wel weer op de kop inliggen om toch nog eens goed alle draadjes die naar buiten lopen, goed na te kijken
-
- Puma Lover
- Berichten: 805
- Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Locatie: Wijnandsrade
- Contacteer:
-
- Puma Administrator
- Berichten: 147
- Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 9:19 pm
- Locatie: Voorburg