Ford puma gekocht

EINDELIJK!!
Na een tijd zoeken een in mijn ogen top deal gevonden.
Ford puma 1.7, 1e eigenaar.
Origineel gekocht bij de Ford Garage Van Bunningen Bodegraven, daar onderhouden, en daar koop ik hem ook weer van.
Metallic groen, 60.000 (echte) km's maar, is van December 1997. Kon dus voor een puma van '99 gaan met 140 ofzo erop maar vind 60.000 km maar wel heel erg aantrekkelijk.
Prijs: ? 4750,- daar kwam dan 400 euro rijklaar maak kosten bij, maar deze heb ik als korting geregeld aangezien ik niks inruil.
De rijklaar maak kosten houden in mijn geval in een grote onderhouds beurt, vervanging van de distributie riem en verwijdering van de puma stickers aan de zijkant (die ik echt lelijk vind).
Ook zit er a1 / bovag garantie op van 6 mnd en heeft hij auto pas.
Wel een vraagje hier aan de mensen, wat ik storend vind en denk dat je daar aan went is de achteruit kijk spiegel.
Is hier geen oplossing voor, dat hij zo in je gezichts veld zit of kan het echt niet andres i.v.m. het kleine achter ruitje?
Owjah er zat alleen geen hoedenplank meer in, deze moest toch gemaakt worden aangezien ik mdf wil met me boxen erin, heeft iemand misschien een voorbeeld foto van geluids installatie ingebouwt in de puma, en / of heeft iemand misschien de preciese maten voor een puma hoedenplank?
p.s. kan hem pas volgende week woensdag ophalen i.v.m. de onderhoud / rijklaar maak werkzaamheden, de werkplaats van hun had het nogal druk, DUS TOCH NOG WACHTEN !!