temperatuur meter slaat bijna voluit
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Het partnummer van die HCV eindigt bij een kapotte dacht ik op AA, en bij een gefixte op AB.PumbA schreef:wat `n toeval dan..?pcies dezelfde dag...?
en zwarte puma..
maaruh..m`n HCV is pas vervangen..en als dat die en die fout is was...dan zalk eens langs de ford garage gaan kijken...want die heb ik toen ook vervangen omdat die connectie punten waren afgebroken wat clawz al zei...
weet je al meer marc?
grtz angelo
ik dnek dat ik tog met `n ander probleem zit...m`n koelvandraaid superhard zelfs..en stationair word m`n motor niet warm...tis dus alleen als ik ga rijden op de snelweg...ja, een relais stuk.
die voor de hoge snelheid van de koelvan moet zorgen
kzal eens gaan vragen of het die hcv kan zijn dan..die is vorig jaar wel vernieuwd bij mij...
maandag weet ik meer..hoop ik..grtz angelo
bij mij is het nu weg...
wat je collega zei martin van je temp meter.kan ook hoor..maar die was bij mij 2 weken geleden vervangen...
het was dus de hcv..(THX ervoor clawz)de garage was blij met de tip
morgen `n update,hoop dat bij jou ook zo gefixd kan worden...
grtz angelo
wat je collega zei martin van je temp meter.kan ook hoor..maar die was bij mij 2 weken geleden vervangen...
het was dus de hcv..(THX ervoor clawz)de garage was blij met de tip
bij mij staat ie nu tussen de N en de O..kzal morgen `n stuk gaan cruisen naar m`n werk..kan iemand eens de temp meter in de gaten houden?
naar mijn weten blijft hij altijd rechtop staan....
morgen `n update,hoop dat bij jou ook zo gefixd kan worden...
grtz angelo
het kan dus drie dingen zijn:
- waterpomp
- hcv
- thermostaat
nu bleef vanmiddag een kant van de radiator koud en andere kant loeiheet.
En bij de hcv was het ook loei heet dat ding kan je dus ook niet even vastpakken.
Zou iemand na een ritje eens kunnen kijken of die slangen super warm worden, die onder het schutboard verdwijnen zeg maar......
http://members.lycos.nl/fordpuma/Puma_H ... vangen.pdf Hier kan je die vinden...
- waterpomp
- hcv
- thermostaat
nu bleef vanmiddag een kant van de radiator koud en andere kant loeiheet.
En bij de hcv was het ook loei heet dat ding kan je dus ook niet even vastpakken.
Zou iemand na een ritje eens kunnen kijken of die slangen super warm worden, die onder het schutboard verdwijnen zeg maar......
http://members.lycos.nl/fordpuma/Puma_H ... vangen.pdf Hier kan je die vinden...
dat was bij mij pcies hetzelfde..de garage vond het vreemd dat die slangen zo verschillend waren..en dat kwam erop neer dat je koelsysteem ergens blokkeerd of niet doorloopt...
ik ben benieuwd..maar als het morgen goe dis..dan zou ik eerst alsk jou was zelf die hcv vervangen marc...bij mij was dat het probleem..
waterpomp vervangen kost veel geld ivm distributie riem enz..en dat was niet `n heel groot vercshil met ervoor zei de garage...
grtz angelo...
ik ben benieuwd..maar als het morgen goe dis..dan zou ik eerst alsk jou was zelf die hcv vervangen marc...bij mij was dat het probleem..
waterpomp vervangen kost veel geld ivm distributie riem enz..en dat was niet `n heel groot vercshil met ervoor zei de garage...
grtz angelo...
Mooi dat ze er iets mee konden PumbA
Zo'n HCV is dacht ik een euro of 30-40 (of ik ben in de war met Britse Ponden, in dat geval is het 50-60 euro ).
Heel goed zelf te monteren, je moet alleen even ruzie?n met de Ford slangenklemmen om ze los te krijgen en het koelsysteem weer ontluchten.
Een thermostaat ligt ergens tussen de 10 en 20 euro.
Mijn temperatuurmeter blijft ergens rond de NORMAL staan zolang ik rij, en komt ook bij een stoplicht normaal niet boven de NORMAL. In een lange file in de hete zomet gaat ie natuurlijk tot de L (of nog iets verder dacht ik), en dan gaat de radiatorfan aan.
Zo'n HCV is dacht ik een euro of 30-40 (of ik ben in de war met Britse Ponden, in dat geval is het 50-60 euro ).
Heel goed zelf te monteren, je moet alleen even ruzie?n met de Ford slangenklemmen om ze los te krijgen en het koelsysteem weer ontluchten.
Een thermostaat ligt ergens tussen de 10 en 20 euro.
Mijn temperatuurmeter blijft ergens rond de NORMAL staan zolang ik rij, en komt ook bij een stoplicht normaal niet boven de NORMAL. In een lange file in de hete zomet gaat ie natuurlijk tot de L (of nog iets verder dacht ik), en dan gaat de radiatorfan aan.
-
- Puma Lover
- Berichten: 805
- Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Locatie: Wijnandsrade
- Contacteer:
Even een domme vraag............... maar laat je het anders niet repareren als je het te duur vind???
Ik bedoel als iets kapot is zal het gereapareerd moeten worden.
Toch????
Ik kan me voorstellen als een rapratie in de duizende euro's zou lopen dat je dan erover zou denken om of toch te repareren of de auto te verkopen.
Ik bedoel als iets kapot is zal het gereapareerd moeten worden.
Toch????
Ik kan me voorstellen als een rapratie in de duizende euro's zou lopen dat je dan erover zou denken om of toch te repareren of de auto te verkopen.
rijder sinds 29/3/2002
uhm hoe kan dat?
Geplaatst: wo jun 13, 2007 12:33 am Onderwerp:
of ligt da aan mijjn computer?het si nu 12 juni half 11 ongeveer in brabant..
maar hoop voor je dat het snel gerepareerd is...en over de kosten,bij mij heeft het al flink wat gekost zo alles bij elkaar...
maar zal eens wel eens ophouden tog
suc6 ermee marc
grtz
Geplaatst: wo jun 13, 2007 12:33 am Onderwerp:
of ligt da aan mijjn computer?het si nu 12 juni half 11 ongeveer in brabant..
maar hoop voor je dat het snel gerepareerd is...en over de kosten,bij mij heeft het al flink wat gekost zo alles bij elkaar...
maar zal eens wel eens ophouden tog
suc6 ermee marc
grtz