nog apk vraagje (luchtfilter)
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
nog apk vraagje (luchtfilter)
je kan toch een openair luchtfilter wel laten zitten tijdens een APK keuring?
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
maar met die combinatie erop gromt hij ook behoorlijk! heb nu een remus einddemper erop + open luchtfilter en de onderste helft van de originele luchtfilter zit er nog op. bij 4000 toeren gromt hij das niet normaal en bij 6000 trouwens ook. zondag bij de puzzelrit van ftl 210 gerede bij 6000 toeren. niet normaal wat een herrie die dan maakt !!pumamartin schreef:In Duitsland is het tegenwoordig nl verboden om een sportuitlaat samen met een openluchtfilter te hebben!!
ivm geluidsoverlast.
grtz
sjakkes
Dat die kan grommen dan dat geloof ik, maar behoorlijk? Ik heb ook een openluchtfilter en een remus uitlaat, maar die uitlaat geeft nauwelijks extra geluid.puma sjakkes schreef: maar met die combinatie erop gromt hij ook behoorlijk! heb nu een remus einddemper erop + open luchtfilter en de onderste helft van de originele luchtfilter zit er nog op. bij 4000 toeren gromt hij das niet normaal en bij 6000 trouwens ook. zondag bij de puzzelrit van ftl 210 gerede bij 6000 toeren. niet normaal wat een herrie die dan maakt !!
grtz
sjakkes
@ Marc, mijn Puma is al 2x goedgekeurd met een openluchtfilter, is idd geen afkeurpunt!
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
tegenwoordig zijn alle Duitse uitlaten stukken stiller.hansie schreef:Ja, normaal is een Remus een vrij stille (Duitse) uitlaat.
Ik heb een Bastuck uitlaat, die brult echt goed.
Maar dat is ook deze uitlaten moeten aan de nieuwe strengere eisen voldoen. En zijn ook een heel stuk stiller. Op het forum van de Puma Club Deutsch wordt hier veel over geschreven en geklaagd natuurlijk.
rijder sinds 29/3/2002