Thnx iedereen voor de uitleg. Hier kan ik wel wat mee!
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Ik weet wel dat het in Belgi? zo is/wordt geregeld. Maar heb nog nooit gehoord dat in Ned dergelijke strenge beperkingen zijn, zoals maat van de velgen. Zolang je maar voldoet aan het Voertuigenreglement. Kan me wel voorstellen dat je niet zomaar een ander (groter) blok erin mag gooien (ook ivm registratie kenteken).R.A.T. RACING schreef:vraag maar aan de rdw daar zullen ze dt wel weten en wat betreft bollen tja als je die spullen verkoopt zou ik dat ook niet zeggen een motor mag ook maar beperkt opgevoert worden velgen moeten ook aan maten voldoen die op dat type auto zijn toegestaan en zo zijn er nog wel meer dingen die niet mogen en toch veel worden gedaan. voor de apk word hier niet na gekeken mits deugelijk bevestigt een keurmeester kan niet na gaan of er wel of niet type goedkeuring op zit. het gaat er meer om als je b.v. een dodelijk ongeluk maakt en het word nagetrokken waarom het is gebeurd.
misschien eens hier kijken!!!gabbagirl schreef:Ps. Mijn banden kosten 200 euro per stuk..Gelukkig heb ik een adresje waar ik flinke korting krijg!!
Thnx iedereen voor de uitleg. Hier kan ik wel wat mee!
Mijn puma krijgt 2 januari een grote beurt (kost 250 eurogabbagirl schreef:Zo Pumaatje heeft weer een grote beurt gehad. En het viel mee, alleen de normale werkzaamheden verricht, vloeistofjes en filters vervangen.. etc. Dus dat scheelt weer.
Ik moet wel rekening houden dat bij de volgende beurt de remschijven en blokken aan vervanging toe zijn. Iemand nog aanraders?? Ik wil toch kijken of ik dan geen geperforeerde schijven en betere remblokken er op laat zetten![]()
Mijn garagist zei trouwens wel dat je eigenlijk pas echt goede remmen krijgt als je de remklauwen ook laat vervangen, in betere versies zeg maar. Iemand ervaring mee? Dat vroeg hij zich af en ik nu eigenlijk ook haha!
Heeft iemand al van ons kortingsbedrijf autopartsonline remschrijven gekocht en zijn dat goede??
groetjes, Lietje
OepsMugen Power schreef:En?! Mag het?!Pumagirl schreef:Ik heb het verhaal bij het RDW voorgelegt en ze hebben me toegezegd dat ik met een dag of 5 bericht krijg, ben benieuwd
<MP>
Ronald let op dat ze wel de juiste bougies gebruiken, tis een puma heronald schreef:heb n mannetje gevonden die een grote beurt doe voor 160 euro
olie verversen bougies vervangen remmen reinigen alle filters...
wordt door 2 monteurs gedaan dan..als hobby
is denk ik een goede prys