Pagina 1 van 1
verlaging
Geplaatst: zo 12 feb 2006, 10:55 pm
door ronald
als ik een puma zie dan is ie meestal lager dan de mijne.
wil ik dus ook gaan doen.
de mijne is gewoon.niets aan verbouwd.
zo van de fabriek.
hoeveel is jullie puma verlaagd.
ik denk erover 40mm te verlagen.
zou dit mooi zijn voor een puma.
groetjes
Geplaatst: ma 13 feb 2006, 8:02 am
door Pumagirl
In vind 40 mm te weinig voor een Puma, omdat deze erg hoog op z'n pootjes staat. Onze Puma is zo'n 80 mm verlaagd.
Geplaatst: ma 13 feb 2006, 11:07 am
door pumamartin
Mijn puma is 40 mm verlaagd, blijft ie wel geschikt voor dagelijks gebruik. Drempels!!! en ik heb nog een spoilerlip vooraan.
Denk er ook aan als je lager dan 40 mm gaat zul je ook je schokdempers moeten vervangen. De originele zullen niet lang meegaan bij meer dan 40 mm verlaging.
Geplaatst: ma 13 feb 2006, 9:14 pm
door X-tof
Mijne is niet verlaagd, ook omwille van de voorspoiler, heb nu nog voldoende ruimte voor vlot over drempels te geraken...
En ook omdat ik regelmatig met 3 of 4 in de puma zit, dan kan het wel eens zijn dat je banden aan je wielkassen schuren als je verlaagd hebt...
hangt er dus een beetje vanaf, is natuurlijk wel mooier...
X-tof
Geplaatst: di 14 feb 2006, 3:28 pm
door Gast
tja,
daar moet je een keuze bij maken natuurlijk:
kies je voor rijcomfort en een vlotte rijstijl: origineel laten
kies je voor sportiever uitzicht en voor alle vluchtheuvels moeten afremmen
: verlagen die handel...
PS de mijne is 6 cm verlaagd, en ben er heel erg tevreden van,
maar toch zou ik graag KW var 2 willen steken.
groetjes
Geplaatst: di 14 feb 2006, 5:19 pm
door Nowi
4cm verlagen zonder kit en je kan nog over vluchtheuvels vliegen.
Alleen met 4man erin zou ik da nemeer doen
Geplaatst: za 18 feb 2006, 9:19 am
door Pumagirl
Met de originele voorspoiler en de huidige verlaging kunnen we nog goed over alle drempels komen, uiteraard wel met gepaste snelheid. Het voordeel van de spoiler is dat hij dicht bij de voorwielen zit.