Geplaatst: ma 08 aug 2005, 7:26 am
Mijne sparco veerpootbrug:
Greetz,
dEV
Greetz,
dEV
De club voor de eigenaren van de Ford Puma!
https://forum.pumadrivers.nl/
Ik merk het ook echt wel. Hij is nu veel stugger met die veerpoot voor!Hansie schreef:Na heel wat (Engelse) forums te hebben doorgespit lijkt het zo te zijn dat vooral een veerpootbrug voor/onder effect heeft, omdat daar de meeste flexibiliteit in de ophanging zit.
Nergens voor..opvulling...dus kun je gewoon weghalen! Anders past je veerpootbrug ook niet trouwens ;)Zorn schreef:weet iemand waarvoor dat bakje is dat aan de motorkap hangt?
ik heb me eens laten vertellen (of ergens gelezen) dat dit dient om het geluid van de motor naar binnen te geleiden zodat je in de cockpit een lekker sportief geluidje hebtZorn schreef:
weet iemand waarvoor dat bakje is dat aan de motorkap hangt?
Nergens voor..opvulling...dus kun je gewoon weghalen! Anders past je veerpootbrug ook niet trouwens
X-tof schreef:ik heb me eens laten vertellen (of ergens gelezen) dat dit dient om het geluid van de motor naar binnen te geleiden zodat je in de cockpit een lekker sportief geluidje hebtZorn schreef:
weet iemand waarvoor dat bakje is dat aan de motorkap hangt?
Nergens voor..opvulling...dus kun je gewoon weghalen! Anders past je veerpootbrug ook niet trouwens
weet nie of het waar is maar zou wel eens kunnen, is gewoon een lege klankbak met een buisje naar binnen gericht...
Hinten is idd achteraan...Nowi schreef:bij richter motorsport
veerpootbruggen vooraan;
staal:99euro
alu:149euro
alu 3delig:174euro
carbon:339euro
achteraan;(hinten is toch achteraan he want diene boek is hier duits? of is dat onderaan?)
staal:45euro
alu:65euro
alu 3delig:129euro
carbon:233euro