Zo als je hierboven kunt lezen ziet die erin, vind dat die wat feller optrekt, en als je hem door trekt voelde ik met mijn Green openluchtfilter bij 4500 toeren dat die begon te trekken en nu begint die bij 3500 toeren te trekken
Hier nog wat foto's
Laat er (nog) meer lucht
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
-
- Puma Senior
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
- Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options
Re: Laat er (nog) meer lucht
En hoe bevalt hij nu nog, na een tijdje ermee gereden te hebben?
Investering waard...?
Sjeuf.
Investering waard...?
Sjeuf.
-
- Puma Senior
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
- Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
Hij trekt nu feller op, bevalt me super
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options
-
- Puma Senior
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
- Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
Hier nog even een afbeelding gepulkt van de Tuninghaus site, mooi grafiekje
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options
Re: Laat er (nog) meer lucht
duidelijk dus dat wanneer de vct gaat werken, hij door de grotere vraag naar lucht dus erg goed werkt in het begin van de nokkenasverstelling.
ik vind alleen een max verschil van 5% toch wel redelijk goed voor een filter... duur filter dat wel maar okee!
ik vind alleen een max verschil van 5% toch wel redelijk goed voor een filter... duur filter dat wel maar okee!