Portierlampje
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
portierlampje
Bij werkt het lampje wel.
Zowel voor alle twee de deuren,moterkap en achterklep.
Mss dat er bij jouw iets van vuil tussen zit?
Zowel voor alle twee de deuren,moterkap en achterklep.
Mss dat er bij jouw iets van vuil tussen zit?
is het te testen om te weten te komen of je dat lampje hebt of niet.
misschien heeft n puma dit wel standaard.als dat zeker is kun je t proberen te maken.
maar als je denkt,dat heb ik niet laat je deze wonder der technieken aan je neus voorby gaan...
ik kwam er vorige week achter dat mn stoel omhoog en omlaag kon.....na ruim 2 jaar lol.
kijk als ze dat niet vertellen he als je hem koopt...weet je t niet
net als dat lampje
misschien heeft n puma dit wel standaard.als dat zeker is kun je t proberen te maken.
maar als je denkt,dat heb ik niet laat je deze wonder der technieken aan je neus voorby gaan...
ik kwam er vorige week achter dat mn stoel omhoog en omlaag kon.....na ruim 2 jaar lol.
net als dat lampje
-
- Puma Lover
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Contacteer:
hahaha HadSjoerd ook ook.....ronald schreef:is het te testen om te weten te komen of je dat lampje hebt of niet.
net als dat lampje
Maar we weten dat er bij de puma niks 'standaard' is.....
De een heeft dit wel en de ander niet... we kunnen onderstussen een hele lijst maken van kleine dingen die niet iedereen heeft ook niet als ze van het zelfde bouwjaar zijn.....
Het zijn de geheimen van de Puma... zullen we maar zeggen....
rijder sinds 29/3/2002
-
- Puma Administrator
De zoemer hoort niet af te gaan als de [edit]bijrijderskant opengaat...[/edit] Dus dat gaat niet via dezelfde schakelaar...Jacco schreef:
Gaat er bij jou dan ook geen zoemertje klinken als je de bestuurdersportier opent terwijl de koplampen nog branden??
Of wordt dit niet met 't zelfde schakelaartje geregeld....
Laatst gewijzigd door Passiepooh op ma 25 aug 2008, 7:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Webmaster Pumadrivers