Geplaatst: do 05 feb 2009, 6:01 pm
heys,
tja als je het netjes lijmt hoef er niets van te zien, omdat ze een beetje "poreuzzz" zijn.
Ik kan die ook nergens bestellen en op het werk hebben we die ook niet liggen, ook geen donor.
Op het werk hebben we een wijzertrekker.
Die schijf je onder de wijzer en een dunne as gaat door het midden van de wijzer en zo schroef je wijzer eraf, maar dit is ook alleen maar als er een gaatje in zit in de "dop"van wijzer en dat is niet dacht ik.
Anders inderdaad hefboom net als martin zegt voorzichtig met een vorkje, maar dan wel aan 2 kanten anders buig je de as scheef, of breekt hij zelfs af!
En zet kleine streepjes hoe ze in rust staan. Meestal pak ik de zijkant van de combie. Moet je dan even in het verlengde zien.
Er zo aan trekken is niet goed. Dan kan het binnin in de spoel (motortje) beschadigen.
en idd van een escort is het zelfde (vanaf 1999/2000 meen ik)
Die met analoog telwerk dan in ieder geval. Digitale durf ik niet met zekerheid te zeggen.
nog iets te vragen? just ask me!
tja als je het netjes lijmt hoef er niets van te zien, omdat ze een beetje "poreuzzz" zijn.
Ik kan die ook nergens bestellen en op het werk hebben we die ook niet liggen, ook geen donor.
Op het werk hebben we een wijzertrekker.
Die schijf je onder de wijzer en een dunne as gaat door het midden van de wijzer en zo schroef je wijzer eraf, maar dit is ook alleen maar als er een gaatje in zit in de "dop"van wijzer en dat is niet dacht ik.
Anders inderdaad hefboom net als martin zegt voorzichtig met een vorkje, maar dan wel aan 2 kanten anders buig je de as scheef, of breekt hij zelfs af!
En zet kleine streepjes hoe ze in rust staan. Meestal pak ik de zijkant van de combie. Moet je dan even in het verlengde zien.
Er zo aan trekken is niet goed. Dan kan het binnin in de spoel (motortje) beschadigen.
en idd van een escort is het zelfde (vanaf 1999/2000 meen ik)
Die met analoog telwerk dan in ieder geval. Digitale durf ik niet met zekerheid te zeggen.
nog iets te vragen? just ask me!