Laat er (nog) meer lucht
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Laat er (nog) meer lucht
Vandaag quizvraag:
Wat is het?
Het staat voor:
Meer vermogen
Betere respons
Sonore en krachtig geluid
Lichtgewicht
Meer kleur in de machinekamer
Meer Carbon in de machinekamer
... En als je het nu in het blauw besteld, ziet het als volgt uit:
Dus wat is het?
Wat is het?
Het staat voor:
Meer vermogen
Betere respons
Sonore en krachtig geluid
Lichtgewicht
Meer kleur in de machinekamer
Meer Carbon in de machinekamer
... En als je het nu in het blauw besteld, ziet het als volgt uit:
Dus wat is het?
Re: Laat er (nog) meer lucht
Lijkt mij een high performance luchtfilter?
Ziet er zeker knap uit !! Wat moet zoiets kosten?
Ziet er zeker knap uit !! Wat moet zoiets kosten?
Re: Laat er (nog) meer lucht
Ziet er goed uit! Ik sluit me aan bij Kris voor 't antwoord. Ben ook wel benieuwd naar de prijs.
-
- Puma Senior
- Berichten: 213
- Lid geworden op: wo 26 sep 2007, 11:15 pm
- Locatie: Maasbracht
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
Ziet idd uit als een sportfilter in carbon een een nieuw ontwikkelde luchtslang.
zoiets hebben ze al met gepoleiste rvs pijp.
En ik verwacht een prijs rond de €170,-
zoiets hebben ze al met gepoleiste rvs pijp.
En ik verwacht een prijs rond de €170,-
-
- Puma Senior
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
- Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
Dit wordt een Col Air Intake genoemd!
Ben ook wel benieuwd naar het prijs kaartje.
@ Harry voordeel van deze in vergelijking met een CAI met alu buizen is dat de behuizing koel blijft, alu is veel warmte gevoeliger.
Ben ook wel benieuwd naar het prijs kaartje.
@ Harry voordeel van deze in vergelijking met een CAI met alu buizen is dat de behuizing koel blijft, alu is veel warmte gevoeliger.
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options
Re: Laat er (nog) meer lucht
Niet om moeilijk te doen hoor, maar wat is het verschil tussen dit ding en een BMC CDA? Dit met het oog op het volgende topic: http://www.pumadrivers.nl/forum/viewtop ... BMC#p63999" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ik bedoel, als dit praktisch dezelfde systemen zijn en dit product wordt via TH aangeboden is een extra toelichting welkom.
Ik bedoel, als dit praktisch dezelfde systemen zijn en dit product wordt via TH aangeboden is een extra toelichting welkom.
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R
Huidige auto: '05 Volvo V70 R
-
- Puma Lover
- Berichten: 805
- Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Locatie: Wijnandsrade
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
Toelichten volgt zeker Otto maak je maar niet drukOtto schreef:Niet om moeilijk te doen hoor, maar wat is het verschil tussen dit ding en een BMC CDA? Dit met het oog op het volgende topic: http://www.pumadrivers.nl/forum/viewtop ... BMC#p63999" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ik bedoel, als dit praktisch dezelfde systemen zijn en dit product wordt via TH aangeboden is een extra toelichting welkom.
rijder sinds 29/3/2002
Re: Laat er (nog) meer lucht
Ben benieuwd
Ex-Pumadriver per november '12
Huidige auto: '05 Volvo V70 R
Huidige auto: '05 Volvo V70 R
Re: Laat er (nog) meer lucht
aangezien mijn k&n na dik 3 jaar wel aan vervanging toe is, ben ik ook zeer benieuwd hiernaar!
edit: ik zie hier een groepsaankoop aankomen?
edit: ik zie hier een groepsaankoop aankomen?
-
- Puma Senior
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 5:51 pm
- Facebook Pagina: http://www.facebook.com/#!/MiniRogier
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
Lijkt me een goed ideepuma sjakkes schreef:aangezien mijn k&n na dik 3 jaar wel aan vervanging toe is, ben ik ook zeer benieuwd hiernaar!
edit: ik zie hier een groepsaankoop aankomen?
Binnenkort trotse eigenaar van een zwarte Reanault Clio 1.6 16v full options
Re: Laat er (nog) meer lucht
OK,
ik had in de afgelopen weken als gevolg van de nieuwe portal pagina weinig tijd.
Daarom ga ik het proberen in een post zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.
Bouw:
Het ontwerp van de CAI17-2 is fundamenteel verschillend van alle andere versies.
Het verschil met de oude versie is voor vooral in de verbeterde respons en verder
geoptimaliseerd aanpassing van de snelheid bereik tot 7300 omw / min.
Bovendien, zijn nu geoptimaliseerde versies voor de 1.6er en de 1.4er motor te krijgen.
Daarom werkt onze CAI17 zo goed, in tegenstelling tot andere versies op de markt of minderwaardige imitaties.
Je moet weten wat te doen als je het doet.
Ik zou zeggen, niemand anders heeft zo druk bezig gehouden met de ontwikkeling van de 1.7l motor dan we.
Ik zal in de komende paar dagen de testgegevens samenvatten en een vergelijk posten.
Geluid:
Het geluid is ietwat sonore dan de oude versie.
Het klinkt als ten minste 500 cc meer cilinderinhoud.
Om het volume zelf, kan ik niet veel zeggen;
dit was ook met de eerste versie nooit ons doel.
Design:
In het weekend komt de CAI17-2 in de winkel.
De prijs blijft hetzelfde voor de kleur versie.
Een carbon-versie zal worden aangeboden, maar met een hogere prijs.
Als bijzondere service bieden wij ook de CAI-2 in elke gewenste kleur te leveren.
Bijvoorbeeld, in de carrosseriekleur.
Conclusie:
De oude versie wordt vervangen door de nieuwe, want: "Beter is de vijand van het goede"
Ik hoop dat de eerder gestelde vragen zijn dus nu beantwoord.
ik had in de afgelopen weken als gevolg van de nieuwe portal pagina weinig tijd.
Daarom ga ik het proberen in een post zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.
Bouw:
Het ontwerp van de CAI17-2 is fundamenteel verschillend van alle andere versies.
Het verschil met de oude versie is voor vooral in de verbeterde respons en verder
geoptimaliseerd aanpassing van de snelheid bereik tot 7300 omw / min.
Bovendien, zijn nu geoptimaliseerde versies voor de 1.6er en de 1.4er motor te krijgen.
Daarom werkt onze CAI17 zo goed, in tegenstelling tot andere versies op de markt of minderwaardige imitaties.
Je moet weten wat te doen als je het doet.
Ik zou zeggen, niemand anders heeft zo druk bezig gehouden met de ontwikkeling van de 1.7l motor dan we.
Ik zal in de komende paar dagen de testgegevens samenvatten en een vergelijk posten.
Geluid:
Het geluid is ietwat sonore dan de oude versie.
Het klinkt als ten minste 500 cc meer cilinderinhoud.
Om het volume zelf, kan ik niet veel zeggen;
dit was ook met de eerste versie nooit ons doel.
Design:
In het weekend komt de CAI17-2 in de winkel.
De prijs blijft hetzelfde voor de kleur versie.
Een carbon-versie zal worden aangeboden, maar met een hogere prijs.
Als bijzondere service bieden wij ook de CAI-2 in elke gewenste kleur te leveren.
Bijvoorbeeld, in de carrosseriekleur.
Conclusie:
De oude versie wordt vervangen door de nieuwe, want: "Beter is de vijand van het goede"
Ik hoop dat de eerder gestelde vragen zijn dus nu beantwoord.
Re: Laat er (nog) meer lucht
prijs??
Ik heb ook interesse voor een groepsinkoop, want wil mijn oude K&N ook wel eens vervangen! En meer geluid onder het motorkapje is altijd welkom
Ik heb ook interesse voor een groepsinkoop, want wil mijn oude K&N ook wel eens vervangen! En meer geluid onder het motorkapje is altijd welkom
Re: Laat er (nog) meer lucht
mocht er een gunstige groepsaankoop komen.
laat mij ook dan iets weten heb ook wel interesse ;)
laat mij ook dan iets weten heb ook wel interesse ;)
-
- Puma Lover
- Berichten: 805
- Lid geworden op: zo 10 jul 2005, 3:31 pm
- Facebook Pagina: https://www.facebook.com/martin.oerlemans.3
- Locatie: Wijnandsrade
- Contacteer:
Re: Laat er (nog) meer lucht
De oude Cai kost 190 euro, http://www.tuninghaus.de/" onclick="window.open(this.href);return false;gabbagirl schreef:prijs??
Ik heb ook interesse voor een groepsinkoop, want wil mijn oude K&N ook wel eens vervangen! En meer geluid onder het motorkapje is altijd welkom
Zoals Bernd al schrijft is het geluid niet hun doel, maar optimale luchtstroming wat resulteerd in iets meer vermogen. Wat een K&N filter niet waar maakt, wel het geluid natuurlijk.
rijder sinds 29/3/2002
Re: Laat er (nog) meer lucht
Ok. Thnx.
Vnl gaat 't mij wel om meer geluid, wat mijn oude k&n ook geeft. Die paar pk meer zal bij mij niet veel merkbaar zijn denk ik. gebruik Pummie meest voor dagelijks verkeer natuurlijk. Pluspunt vind ik ook de blauwe buis, heb immers al de blauwe koelvloeistofslangen. Staat er leuk bij hè
Vnl gaat 't mij wel om meer geluid, wat mijn oude k&n ook geeft. Die paar pk meer zal bij mij niet veel merkbaar zijn denk ik. gebruik Pummie meest voor dagelijks verkeer natuurlijk. Pluspunt vind ik ook de blauwe buis, heb immers al de blauwe koelvloeistofslangen. Staat er leuk bij hè