Is dit normaal?
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Is dit normaal?
Hey!
Heb (nog) geen speciale inlogrechten enzo dus vandaar mijn vraag maar even hier zodat er over gezeverd kan worden...
Ik heb als ik een tijdje in mn vijfde versnelling gereden heb en ik wil terugschakelen dat ik mijn koppeling echt hard moet induwen omdat hij ineens erg zwaar gaat...daarna schakelt alles weer soepeltjes....ik heb het alleen van zijn vijf terug naar een andere versnelling, verder niet. Is dit normaal?
Heb (nog) geen speciale inlogrechten enzo dus vandaar mijn vraag maar even hier zodat er over gezeverd kan worden...
Ik heb als ik een tijdje in mn vijfde versnelling gereden heb en ik wil terugschakelen dat ik mijn koppeling echt hard moet induwen omdat hij ineens erg zwaar gaat...daarna schakelt alles weer soepeltjes....ik heb het alleen van zijn vijf terug naar een andere versnelling, verder niet. Is dit normaal?
-
- Puma Administrator
Re: Is dit normaal?
daar heb ik ook last van.... ik zou graag de afloop van je willen weten kan ik er ook wat meesillysilvia schreef:Hey!
even antwoord vanuit mij op jouR.A.T. RACING schreef:ik verwacht dat de koppeling cilinder warm word en daardoor blijft hangen maar kan het niet met zekerheid zeggen
is je koppeling ooit vervangen geweest?
zo ja is de koppeling cilinder toen ook vervngen?
wat is de km stand?
mijn koppeling is vervangen en km stand is 110.000 zou het bij mij dan ook een probleem zijn?
en wat gebeurd er als je er niks mee doet?
Geen idee, zal ik eens in de onderhoudsgeschiedenis duiken (tegelijkertijd dus mijn Duits opkrikken) en hopen dat deze compleet is....kmstand is 157.000...R.A.T. RACING schreef:ik verwacht dat de koppeling cilinder warm word en daardoor blijft hangen maar kan het niet met zekerheid zeggen
is je koppeling ooit vervangen geweest?
zo ja is de koppeling cilinder toen ook vervngen?
wat is de km stand?
Is het ernstig denk je?