Nieuwe (sport-)uitlaat
Moderators: Passiepooh, pumamartin, Puma Moderators
Nieuwe (sport-)uitlaat
Ja hoor, ik heb weer wat aan mijn Puma...
Gisteren viel me op dat er een pruttelgeluidje uit de uitlaat komt. Dus Puma langs de kant, zover als het kan koppie eronder en inderdaad...pruttel, pruttel. Uitlaat is dus aan vervanging toe. Zover ik kan horen/weet is het de einddemper. Dat geeft me dus meteen de kans om er een mooi, sportief, grommend, uitlaatje onder te zetten.
Maar welke sportuitlaat is nou geschikt voor de puma en geeft een mooi, maar geen oorverdovend geluid???
Gisteren viel me op dat er een pruttelgeluidje uit de uitlaat komt. Dus Puma langs de kant, zover als het kan koppie eronder en inderdaad...pruttel, pruttel. Uitlaat is dus aan vervanging toe. Zover ik kan horen/weet is het de einddemper. Dat geeft me dus meteen de kans om er een mooi, sportief, grommend, uitlaatje onder te zetten.
Maar welke sportuitlaat is nou geschikt voor de puma en geeft een mooi, maar geen oorverdovend geluid???
Peter heb je een foto ervan?? Of kun je me een beschrijving geven? Vind zelf zo'n ovale plattere wel mooi, in ieder geval geen overdreven kanon.
Moet maandag eerst ff naar de monteur om de as eronder te laten zetten en dan kijkt ie meteen waar ie kapot is. Weet namelijk niet of het de einddemper echt is, kan net zo goed de middendemper zijn.
Maar in ieder geval, hou um ff vast tot na het weekend...dan weet ik meer!!
Enne:
Moet maandag eerst ff naar de monteur om de as eronder te laten zetten en dan kijkt ie meteen waar ie kapot is. Weet namelijk niet of het de einddemper echt is, kan net zo goed de middendemper zijn.
Enne:
ik zal er morgen ff een foto van maken.. heb ze nu niet bij de hand. maar als het de middendemper zelf is die heb ik ook nog welDees schreef:Peter heb je een foto ervan?? Of kun je me een beschrijving geven? Vind zelf zo'n ovale plattere wel mooi, in ieder geval geen overdreven kanon.
Enne: